Hederskveld i Nordbygda Grendehus

Postet av Lensvik IL - Gymnastikk og turn den 18. Mai 2016

Invitasjon til alle styremedlemmer, trenere, lagledere og komitemedlemmer i Lensvik IL.

Fredag 27. mai inviterer Hovedstyret i Lensvik IL til Hederskveld i Nordbygda Grendehus. Alle medlemmer er velkommen til å melde seg på og dere som er med som styrerepresentanter, trenere, lagledere eller komitemedlemmer er spesielt invitert til å komme, gjerne med følge. Det vil være en uformell kveld hvor vi skal gi heder og ære til de som over lang tid har lagt ned en innsats for Lensvik IL. Vi vil vise at vi setter pris på den jobben som har blitt gjort.

Det blir en egenandel på 150 kr for mat og mineralvann. Annen drikke kan medbringes.

Jeg håper så mange som mulig har anledning til å komme. Påmelding på e-post: ksvanem@icloud.com eller sms på tlf 95750588.

Kåre L. Svanem
Styreleder