Intersport MedlemsApp

Postet av Lensvik IL den 25. Sep 2021

Intersport har en app der Lensvik IL sin avtale nå er lagt inn. Alle medlemmer som ønsker medlemsrabatt når de handler på Intersport må legge inn appen på sin telefon og knytte seg opp mot Lensvik IL.

Hvis du søker på Intersport der du laster ned apper, vil det komme opp flere muligheter. Den riktige appen heter kun "Intersport" og har hvit logo på blå bakgrunn:

Etter at appen er lastet ned vil du bli bedt om å legge inn en profil. Etter at dette er gjort kan man knytte seg til en klubb, i dette tilfellet Lensvik IL.

Gå inn på profil (nederste linje), Trykk Rediger bak Klubbtilknytning og let frem Lensvik IL. Det kan komme opp spørsmål om å legge inn en kode, denne er Lensvik :

Da skal det bare være å åpne appen og vise strekkoden når du betaler hos Intersport OTI på Orkanger.