Svømmevaktliste for høsten 2023

Postet av Lensvik IL den 30. Aug 2023

Tirsdag 5. september åpner svømmehallen igjen. Vedlagt ligger svømmevakt-lista for i høst.

I Lensvik gjør vi det på samme måte som tidligere der foreldre i idrettslaget fordeles utover kveldene når svømmehallen er åpen. Vi i Lensvik IL håper at alle ser positivt på å bidra med å sitte svømmevakt slik at vi kan holde svømmehallen åpen for store og små! Vel møtt!

Svømmehall vår 2023

Postet av Lensvik IL den 24. Des 2022

Tirsdag 3. januar åpner svømmehallen i Lensvik igjen.

I Lensvik gjør vi det på samme måte som tidligere der foreldre i idrettslaget fordeles utover kveldene der hallen er åpen. Dette er en jobb vi i Lensvik IL gjør som er til det beste for alle i bygda som ønsker å bruke hallen.

svømmevaktliste 2023 vår.pdf

Hallen er åpen tirsdag, onsdag og torsdag fra 1745 til 2100. Vel møtt.

Svømmehall høst 2022

Postet av Lensvik IL den 22. Sep 2022

Tirsdag 27.09 åpner svømmehallen i Lensvik igjen. Den åpnes senere i år enn tidligere pga nødvendig vedlikehold som har tatt lengre tid enn forventet som følge av lang leveringstid på reservedeler.

Svømmehallen høst 2022.pdf

Regler for badegjester i Lensvik svømmehall.pdf

Instruks for Lensvik svømmehall.pdf

Hallen er åpen tirsdag, onsdag og torsdag fra 1745 til 2100. Vel møtt.

Markjordbærtrimmen

Postet av Lensvik IL den 27. Jul 2022

I år skal også de yngste få delta med nummer på brystet i Markjordbærtrimmen. De starter samtidig med de aktive løperne bak hovedfeltet. Løpet går i samme trasé som Jordbærtrimmen opp Øvergårdsgjelet, så svinger de venstre mot Vollahaugen, så venstre ned Volladalen. Ved Vollan tar de igjen venstre mot skolen og opp til mål. Vi håper at mange vil delta og at de får mye støtte og høye heiarop på tur inn til mål.

Vi oppfordrer også besøkende Jordbærtrimmere til å prøve det flotte nye uteområdet ved Lensvik skole. Over inngangspartiet på skolen er det et større overbygd område som vi i år kommer til å benytte til kiosk og eventuelt premieutdeling dersom været ikke skulle være topp. Været er forresten nesten alltid bra på Jordbærtrimmen i Lensvika, så værsyke trøndere oppfordres spesielt til å ta turen.