Ny utstyrsleverandør

Postet av Kåre Lian Svanem den 3. Jan 2024

Etter mange års samarbeid med Umbro, har vi har inngått avtale med Craft Sportswear som leverandør av klubbklær til Lensvik IL fra og med 1. januar. Vi fortsetter samarbeidet med Intersport OTI på Orkanger, så det vil ikke bli endringer i kjøp eller bestillinger, som fortsatt blir i samme butikk.

Craft er en allsidig leverandør som har klær til alle idrettene som organiseres gjennom Lensvik IL, noe som har vært svært viktig for oss. I tillegg har de et stort utvalg av treningsklær, sport- og fritidsbekledning og annet tilbehør.

Klubbkolleksjon Lensvik IL.pdf

Vi ser fram til samarbeidet med Craft og håper medlemmene blir fornøyd med ny kolleksjon.

Hele klubbkatalogen til Craft kan dere se her.

DETTE ER CRAFT/NEW WAVE

• I over 40 år har Craft utviklet klær som kan brukes sommer som vinter, i strålende sol eller på de mørkeste vinterdagene. Funksjonalitet, fukttransport og temperaturkontroll har hele tiden stått høyt i fokus.

• Craft sin fantastiske reise startet med utvikling av superundertøy for å redde piloter fra forfrysninger i atmosfæren - og som fortsetter frem til i dag med å kle opp verdens beste idrettsstjerner i høyteknologisk treningstøy. Craft er i dag en av de største leverandørene av teknisk treningstøy innenfor kategoriene trening, løp, sykkel og langrenn. I tillegg er satsingen stor innen lagidrett hvor Craft leverer på stort sett alle idrettsgrener.

• Fotball og håndball er hovedsatsingen, men i tillegg har Craft kolleksjoner som er tilpasset både racketsport og friidrett. Og uansett idrett har Craft klær for alle til trening, reise, representasjon og fritid.

• Craft har inngått avtale om å være offisiell klesleverandør til Norges Skiforbund Langrenn til 2026 og Kombinert til 2025, Norges Skiskytterforbund til 2025 og Norges Idrettsforbund til 2028. Craft har nå muligheten til å samarbeide med verdens ledende skinasjon i kombinasjon med sin internasjonale erfaring. Craft har flere spennende planer i den kommende femårsperioden som også inkluderer klubbmarkedet.