ÅRLIG MØTE LENSVIK IL HANDBALL

Postet av Lensvik IL - Håndball den 6. Feb 2021

Årlig møte Lensvik il Handball Mandag 15. Februar 2021 kl 19.30 i Haraldstu.

Pga Covid 19 må vi ha påmelding til møte, så får vi eventuelt vurdere å ha møtet på Teams.

Se vedlegg

ÅRLIG MØTE LENSVIK IL HANDBALL 15.docx

ÅRLIG MØTE HANDBALLAVDELINGEN

Postet av Lensvik IL - Håndball den 26. Jan 2020

Her kommer innkalling og sakliste for årlig møte i handballavdelingen ÅRLIG MØTE LENSVIK IL HANDBALL 2020.docx

DUGNADSLISTE FOR ARRANGEMENT AV KAMPER FØRSTE HALVÅR 2020

Postet av Lensvik IL - Håndball den 1. Jan 2020

Her kommer dugnadslisten for arrangement ARR KAMPER FØRSTE HALVÅR 2020.rtf av kamper for siste halvdel av sesongen. Vi er avhengig av at alle sammen stiller opp. Avdelingen vil ha en fin ramme rundt sine arrangement. Handball med stil er vårt motto.

ARRANGEMENTLISTE ( dugnad) KAMPER HØSTEN 2019

Postet av Lensvik IL - Håndball den 22. Okt 2019

ARR AV KAMPER HØSTEN 2019.docx                                                                                                                                                Her kommer listen for arrangement i hallen. Håper alle stiler opp på denne dugnaden. Dette er viktig for aktiviteten i avdelingen

FOR STYRET

Beate Bonvik

Leder

Klubbilletter til Euro 2020 i Nidarøhallen

Postet av Lensvik IL - Håndball den 11. Mai 2019

Klubbilletter gir over 50% rabatt på kategori 3 billetter.  Det betyr at du får se 4 håndballkamper over 2 dager for 525 kroner.

Lensvik IL håndball har lagt inn bestilling på 50 klubbilletter for lørdag og søndag. Det er 900 slike billetter tilgjengelig, men det er lite trolig at vi får noen av de billettene. Toril Carlson markedsansvarlig i regionen har opplyst at de på helgekampene vil prioritere håndballklubber som har lang reisevei og er avhengig av overnatting. Så vi må gå ut i fra at vi ikke får billetter disse dagene.

På kampene følgende dager er det stor mulighet til å få tak i billetter til rabattert pris:
Kamper torsdag og fredag 09.-10.januar 2020.
Kamper mandag og tirsdag 13.-14- januar 2020

Ønsker du å kjøpe klubbillett for kamper på hverdager send sms til Thomas J. Berg på tlf 92420507, med opplysning om antall og hvilken periode du ønsker billett for innen 20. mai:

Jeg har fått opplyst at kampene starter hhv klokken 1815 og 2030.

Gruppe D som Norge spiller i skal ha kampdager på 10, 12 og 14 januar.