Årsmøte 2018

Postet av Lensvik IL den 21. Mar 2018

Årsmøtet 2018 for Lensvik IL ble avholdt på Milano Lensvik Pizzeria tirsdag 20. Mars. 14 medlemmer møtte opp på et innholdsrikt møte.

Protokoll Årsmøte Lensvik IL 2018.pdf

Den største saken var helt klart kjøp av Korpshytta i Øyangen fra Agdenes Røde Kors. Årsmøtet vedtok at Lensvik IL skal kjøpe hytta og utvikle den og området rundt til skihytte og skileikområde. Det ble også vedtatt at hytta skal få navnet Haraldstu.

I tillegg til hyttekjøp og utvikling i Øyangen ble det satt av midler til oppussing på Åsmyra der utvendig terasse og trapp skal skiftes.

Totalt gikk Lensvik IL med et solid overskudd i 2017 og aktivitetsnivået er generelt høyt i alle avdelinger.

Terje Førland som har ledet Gymnastikk- og Turnavdelingen de siste fire årene og Inger Elisabeth Grønningen som har ledet Ski/Friidrett i samme periode trer ut av sine verv og dermed ut av hovedstyret. De ble takket for innsatsen og gitt en liten oppmerksomhet. Begge fortsetter imidlertid å bidra; Terje som styremedlem i G&T og Inger E som medlem i valgkomiteen.