Årsmelding 2017 for Lensvik IL – Gymnastikk og turn

Postet av Lensvik IL den 1. Mar 2018

Årsmelding 2017 for Lensvik IL – Gymnastikk og turn

Lensvik IL – Gymnastikk og turn har i 2017 hatt følgende styre:

Terje Førland                     leder

Maren R. Ysland               nestleder

Eva Othelie Johnsen         kasserer

Elin Anita Mosbakk            sekretær

Ann Mari Talsnes               styremedlem

Arnt Johansen                   styremedlem

I løpet av året har følgende fungert som trenere:

Mari K. Sletvold, Line Indergård, Silje Ysland, Marius Eriksen Wærdahl, Daniel Fosstvedt og Frode Nilsen.

I tillegg til disse har en rekke foresatte vært med som hjelpetrenere på de ulike turnpartiene. Dette er helt nødvendig hjelp for å få gjennomført gode treninger.

Takk til alle dere som er med og bidrar til det frivillige arbeidet i laget!

Turnavdelingen har omkring 70 turnere. I og med at mange har turn som sin bi-idrett varierer antallet i perioder etter som en del er aktive i perioder på andre arenaer.

En del av turnerne har vært aktive på ulike stevner og konkurranser i løpet av året:

·         35 turnere og 19 ledere/foresatte deltok på Barnekretsturnstevnet i Trondheim

·         9 turnere deltok på Ørland Sommercamp

·         13 turnere deltok på Ungdomsturnstevnet på Frøya

Avdelingen var med på å arrangere Jordbærtrimmen, og sørget for kiosksalget underveis.

Turnavdelingen har også arrangert 2 oppvisninger i Idrettshallen. Disse var i forbindelse med sommer og juleavslutningen.

Vi har også ved 2 anledninger engasjert eksterne trenere fra henholdsvis Ørland og Meldal for å inspirere og motivere utøvere og trenere.

For turnstyret

Terje Førland